Ugrás a tartalomhoz
NDA@SZTAKI
Szótár
KOPI
NDA
Kereső
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
NDA
Címlap
Keresés
Részletes keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA SZTAKI DSD
szotar.sztaki.hu
Gyűjtemény:
Archívum:
MTA Könyvtár
Tárolt tételek száma:
81
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
81
A 14. szĂĄzad eleji megye kereskedelemirĂĄnyĂtĂł feladatai ĂŠs a honor rendszer
Tartalom
|
Metaadatok
Haraszti SzabĂł, PĂŠter
A CONTROLLING MEGATRENDEK EGYES INFORMĂCIĂ-TECHNOLĂGIAI VONATKOZĂSAI (II. RĂSZ)
Tartalom
|
Metaadatok
Fabricius-Ferke, GyĂśrgy, Dr. ZĂŠman, ZoltĂĄn
A diplomĂĄs pĂĄlyakezdĹ pĂŠnzĂźgyi, szĂĄmviteli ĂŠs controlling szakemberek kompetenciĂĄi (II. rĂŠsz)
Tartalom
|
Metaadatok
BalaĚzsineĚ Farkas, Katalin
A fogyasztĂłk ĂŠletĂştja a szlogenek vilĂĄgĂĄban = The lifecycle of consumers in the world of slogans
Tartalom
|
Metaadatok
SzĹącs, RĂłbert SĂĄndor
A fogyasztĂłvĂŠdelem rendszertani megkĂśzelĂtĂŠse nemzetkĂśzi kitekintĂŠssel
Tartalom
|
Metaadatok
CsiszĂĄr, Csilla Margit
A hatĂŠkony marketing kritĂŠriumai
Tartalom
|
Metaadatok
Nagy, Szabolcs
A hazai mĹąkereskedelem tipolĂłgiĂĄja ĂŠs tĂŠrbeli jellegzetessĂŠgei Budapest pĂŠldĂĄjĂĄn = Typology and spatial characteristics of the Hungarian art market - The example of Budapest
Tartalom
|
Metaadatok
VĂĄrnai, Ibolya
A képeslap, mint a turizmusmarketing fontos eszköze
Tartalom
|
Metaadatok
Karancsi, Zoltán, Horváth, Gergely, Kiss, Andrea
A kereskedelem koncentrációs folyamatának jellemzői és hatása a termelő és kereskedelmi kisvállalkozásokra = The characteristics of the retailing consolidation process and the effects on the small size producing and retailing enterprises
Tartalom
|
Metaadatok
Seres, Antal, Juhász, Anikó, Radnóti, Éva, Stauder, Márta
A kkv szektor stratégiájának vizsgálata egy felmérés tükrében
Tartalom
|
Metaadatok
Hugyi, M., Takácsné György, Katalin
A környezettudatos magatartás attitűd-orientált modellje
Tartalom
|
Metaadatok
Nagy, Szabolcs
A levegĹkĂśrnyezet- ĂŠs klĂmavĂŠdelem nemzetkĂśzi kvĂłtakereskedelmi rendszerei = Protection of atmospheric environment and climate: the international quota-trading systems
Tartalom
|
Metaadatok
FaragĂł, Tibor
A magyar bútoripar teljesítménye az EU csatlakozás óta eltelt időszakban
Tartalom
|
Metaadatok
Kállay, Balázs
A magyarországi feldolgozóipari vállalatok által alkalmazott kockázatkezelő eljárások
Tartalom
|
Metaadatok
Szűcsné Markovics, Klára
A magyarorszĂĄgi vĂĄrosĂĄllomĂĄny 1892-ben
Tartalom
|
Metaadatok
Szulovszky, JĂĄnos
A marketing eszközök nyújtotta lehetőségek a hazai borpiac védelmében, az EU csatlakozást követően.A magyar termelők piaci orientációja, és erősítésének lehetőségei. A kultúrált borfogyasztás elterjesztésének marketingkommunikációs vonatkozásai = Opportunities provided by several tools of marketing in protection of the domestic wine market after the EU-access. Market orientation of the Hungaria...
Tartalom
|
Metaadatok
Totth, Gedeon, Hofmeister Tóth, Ágnes, Kas, Tünde
A nemzetkĂśzi diverzifikĂĄciĂł, az innovĂĄciĂł ĂŠs a teljesĂtmĂŠny kapcsolata az eurĂłpai ĂŠlelmiszer-kiskereskedelemben
Tartalom
|
Metaadatok
AgĂĄrdi, Irma, Berezvai, Zombor, Alt, MĂłnika-Anetta
A PIACI MANIPULĂCIĂ ĂJ UNIĂS SZABĂLYOZĂSI RENDSZERĂRĹL
Tartalom
|
Metaadatok
HalĂĄsz, Vendel
A statisztika mĂłdszertani lehetĹsĂŠgeinek alkalmazĂĄsa az Ăźzleti elemzĂŠsi eljĂĄrĂĄsokban
Tartalom
|
Metaadatok
BaĚrczi, Judit, LoĚkoĚs, KlaĚra, GaĚl, Zsolt
A tĂŠr a marketingben = Space in marketing
Tartalom
|
Metaadatok
KovĂĄcs, AndrĂĄs
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
81