Ugrás a tartalomhoz
NDA@SZTAKI
Szótár
KOPI
NDA
Kereső
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
NDA
Címlap
Keresés
Részletes keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA SZTAKI DSD
szotar.sztaki.hu
Gyűjtemény:
Archívum:
MTA Könyvtár
Tárolt tételek száma:
45
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
45
A "kulturális másság" antológiája
Tartalom
|
Metaadatok
Bogdán, Péter
A digitĂĄlis technika hatĂĄsa alsĂł tagozatosok ĂrĂĄsi, helyesĂrĂĄsi ĂŠs fogalmazĂĄsi kĂŠszsĂŠgĂŠre
Tartalom
|
Metaadatok
LaczkĂł, MĂĄria, KovĂĄcsnĂŠ Nagy, Ibolya
A dinamikus egyensĂşly ĂĄllapota. Velkey GĂĄbor: Dinamikus egyensĂşlytalansĂĄg. A hazai kĂśzoktatĂĄsi rendszer szĂŠtesĂŠse, felforgatĂĄsa ĂŠs a konszolidĂĄciĂł esĂŠlye (MTA KRTK RegionĂĄlis KutatĂĄsok IntĂŠzete, PĂŠcs, BĂŠkĂŠscsaba, 2013. 213 o.)
Tartalom
|
Metaadatok
Bodor, Ăkos
A hĂĄtrĂĄnyos helyzetĹą diĂĄkok tanulĂĄsi motivĂĄciĂłi
Tartalom
|
Metaadatok
HorvĂĄth, ĂdĂĄm
A kĂśzĂŠpsikola-vĂĄlasztĂĄs szociĂĄlis hĂĄttere a Borsod-AbaĂşj-ZemplĂŠn megyei nyolcadikos tanulĂłk kĂśrĂŠben
Tartalom
|
Metaadatok
Gyukits, GyĂśrgy, Karlovitz, JĂĄnos Tibor, Papp Z., Attila
A korai iskolai szelekció hosszú távú hatása
Tartalom
|
Metaadatok
Gurzó, Klára, Horn, Dániel
A kultúraazonos pedagógia felé - a családi szocializáció és a kognitív fejlődés sajátosságai roma családokban = Towards culturally responsive teaching - socialization patterns and cognitive development in Roma families
Tartalom
|
Metaadatok
Boreczky, Elemérné, Lukács, István, Nahalka, István, Rácz, Sándor
A MĂĄtĂŠ-effektus: a gyengĂŠn ĂŠs jĂłl olvasĂł tanulĂłk jellemzĂŠse a tanulĂĄs kĂśrnyezeti ĂŠs affektĂv jellemzĹi mentĂŠn
Tartalom
|
Metaadatok
HĂłdi, Ăgnes, B. NĂŠmeth, MĂĄria, Korom, ErzsĂŠbet, TĂłth, Edit
A nĂŠpi jĂĄtĂŠkok megkĂźlĂśnbĂśztetĂŠse a tĂśbbitĹl. 1. rĂŠsz.
Tartalom
|
Metaadatok
LĂĄzĂĄr, Katalin
A nĂŠptanĂtĂłi tudĂĄs konstrukciĂłja az Elemi nĂŠpoktatĂĄs enciklopĂŠdiĂĄjĂĄban
Tartalom
|
Metaadatok
NĂŠmeth, AndrĂĄs
A nemzetisĂŠgi iskolĂĄk szakfelĂźgyelete
Tartalom
|
Metaadatok
TĂłth, Ăgnes
A szociaĚlisprobleĚma-megoldaĚs, az empaĚtia eĚs a szorongaĚs kapcsolata serduĚloĚk koĚreĚben
Tartalom
|
Metaadatok
GĂĄspĂĄr, Csaba, Kasik, LĂĄszlĂł
A tudásszerző képesség kritériumorientált fejlesztése tantárgyi tartalmakkal = The criterion referenced development of knowledge acquisition based on curricular contents
Tartalom
|
Metaadatok
Józsa, Krisztián, Cs. Czachesz, Erzsébet, Józsa, Krisztián, Vidákovich, Tibor
AbdukciĂł az osztĂĄlytermi interakciĂłban
Tartalom
|
Metaadatok
Gyeszli, Edit, SĂĄntha, KĂĄlmĂĄn
Az Ăłvodai nevelĂŠsi nyelv megvĂĄlasztĂĄsĂĄrĂłl KĂĄrpĂĄtaljĂĄn
Tartalom
|
Metaadatok
NĂĄnĂĄsi-MolnĂĄr, Anita
Az egysĂŠges ĂŠs ĂĄltalĂĄnos iskola megteremtĂŠse
Tartalom
|
Metaadatok
SĂĄska, GĂŠza
Az iskolai ĂŠs iskolĂĄn kĂvĂźli tĂĄrsas tevĂŠkenysĂŠgek jellemzĹi ĂŠs ĂśsszefĂźggĂŠsei az online adatgyĹąjtĂŠsbĹl szĂĄrmazĂł hĂĄttĂŠradatokkal 9-12 ĂŠves diĂĄkok kĂśrĂŠben
Tartalom
|
Metaadatok
KinyĂł, LĂĄszlĂł, BĂşs, EnikĹ
Az olvasás zavarai és a diszlexia
Tartalom
|
Metaadatok
Csépe, Valéria
Az osztĂĄlykĂśzĂśssĂŠgben mĂŠrt tĂĄrsas pozĂciĂł ĂŠs a tudatelmĂŠlet kapcsolata alsĂł tagozatos diĂĄkok kĂśrĂŠben
Tartalom
|
Metaadatok
GĂĄl, Zita
Az önszabályozott tanulás pedagógiai jelentősége
Tartalom
|
Metaadatok
D. Molnár, Éva
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
45