Ugrs a tartalomhoz

 

A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/34796/
Archvum: MTA Knyvtr
Gyjtemny: Status = Published


Type = Article
Cm:
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén
Ltrehoz:
Hódi, Ágnes
B. Németh, Mária
Korom, Erzsébet
Tóth, Edit
Kiad:
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
Dtum:
2015
Tma:
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Nyelv:
angol
Tpus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formtum:
text
Azonost:
Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Korom, Erzsébet and Tóth, Edit (2015) A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233
Kapcsolat:
https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.4.18
MTMT:2884284; doi:10.17543/ISKKULT.2015.4.18