NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
Márkázás szerepe hazánk turizmusában |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/67032/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyûjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
Márkázás szerepe hazánk turizmusában
|
Létrehozó: |
Lengyel, Attila
|
Kiadó: |
Közép-Kelet-Európai Rekreációs Társaság
|
Dátum: |
2012-09
|
Téma: |
G154.9-155.8 Tourism / turizmus
GV Recreation Leisure / szabadidő, szórakozás
|
Tartalmi leírás: |
A cikkben secunder kutatásokra támaszkodva
bemutatom a turizmus és fejlesztésének minÅ‘ségi aspektusait és a turisztikai desztináció márkafejlesztésének elméleti alapjait. Bemutatom hazánk turisztikai márkarendszerét, melyet ábrán szemléltetek. A különbözÅ‘ hazai és nemzetközi turisztikai adatokat grafikusan ábrázolom. Lineáris elÅ‘rejelzési trendet számÃtottam, mely megmutatja a jövÅ‘ben várható keresleti és kÃnálati prognózist. |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Lengyel, Attila (2012) Márkázás szerepe hazánk turizmusában. rekreacio.eu, 2 (3). pp. 28-33. ISSN 2062-6436
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.21486/recreation.2012.2.3.2
10.21486/recreation.2012.2.3.2
|