NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/43958/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyûjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején
|
Létrehozó: |
Habók, Anita
|
Kiadó: |
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
|
Dátum: |
2016
|
Téma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
|
Tartalmi leírás: |
A nyelvtanulási stratégiák kutatása több évtizedes múltra
tekint vissza. MÃg kezdetben a sikeres nyelvtanuláshoz és nyelvtanulókhoz kötÅ‘dÅ‘ stratégiák beazonosÃtása volt a cél, addig az utóbbi két évtizedben egyre meghatározóbb lett a stratégiák pontosabb beazonosÃtása, a nyelvtanulással összefüggÅ‘ háttértényezÅ‘k kapcsolatának vizsgálata. A tanulmány célja a nyelvtanulási stratégiák és a tanulási stratégiák használatának vizsgálata és kapcsolatának feltárása az általános iskola végén és a középiskola elején. |
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Habók, Anita (2016) Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején. Iskolakultúra, 26 (10). pp. 23-38. ISSN 1215-5233
|
Kapcsolat: |
MTMT:3156905; doi:10.17543/ISKKULT.2016.10.23
|