Ugrás a tartalomhoz

 

Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/43958/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyûjtemény: Status = Published



Type = Article
Cím:
Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején
Létrehozó:
Habók, Anita
Kiadó:
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
Dátum:
2016
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
Tartalmi leírás:
A nyelvtanulási stratégiák kutatása több évtizedes múltra
tekint vissza. Míg kezdetben a sikeres nyelvtanuláshoz és
nyelvtanulókhoz kötődő stratégiák beazonosítása volt a cél, addig
az utóbbi két évtizedben egyre meghatározóbb lett a stratégiák
pontosabb beazonosítása, a nyelvtanulással összefüggő
háttértényezők kapcsolatának vizsgálata. A tanulmány célja a
nyelvtanulási stratégiák és a tanulási stratégiák használatának
vizsgálata és kapcsolatának feltárása az általános iskola végén és a
középiskola elején.
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Habók, Anita (2016) Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején. Iskolakultúra, 26 (10). pp. 23-38. ISSN 1215-5233
Kapcsolat:
MTMT:3156905; doi:10.17543/ISKKULT.2016.10.23