NDA
Bejelentkezs
Kapcsolat
A hátrányos helyzetű diákok tanulási motivációi |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/39017/ |
---|---|
Archvum: | MTA Knyvtr |
Gyjtemny: |
Status = Published
Type = Article |
Cm: |
A hátrányos helyzetű diákok tanulási motivációi
|
Ltrehoz: |
Horváth, Ádám
|
Kiad: |
Szent István Egyetemi Kiadó Nonprofit Kft.
|
Dtum: |
2015
|
Tma: |
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
|
Tartalmi lers: |
A kutatás során a hátrányos helyzetű tanulók szociális
tulajdonságainak felmérését folytattam két - két, Észak - Magyarországon és Észak - Alföldön található általános iskolában, és sz akiskolában,ahol a diákokkal készített kérdőíves felmérést, az intézményvezetőkkel folytatott interjúk egészítették ki. A kiválasztott iskolákban fokozottan magas arányban tanulnak hátrányos - és halmozottan hátrányos helyzetű diákok, így a nevelési sajátos ságokról releváns képet kaphattam a diákok és az intézményvezetők szemszögéből is. |
Nyelv: |
magyar
|
Tpus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formtum: |
text
|
Azonost: |
Horváth, Ádám (2015) A hátrányos helyzetű diákok tanulási motivációi. Studia Mundi – Economica, 2 (3). pp. 97-112. ISSN 2415-9395
|
Kapcsolat: |
10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.97-112
-
|