NDA
Bejelentkezs
Kapcsolat
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén |
| Tartalom: | http://real.mtak.hu/34796/ |
|---|---|
| Archvum: | MTA Knyvtr |
| Gyjtemny: |
Status = Published
Type = Article |
| Cm: |
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén
|
| Ltrehoz: |
Hódi, Ágnes
B. Németh, Mária
Korom, Erzsébet
Tóth, Edit
|
| Kiad: |
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
|
| Dtum: |
2015
|
| Tma: |
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
|
| Nyelv: |
angol
|
| Tpus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
| Formtum: |
text
|
| Azonost: |
Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Korom, Erzsébet and Tóth, Edit (2015) A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233
|
| Kapcsolat: |
https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.4.18
MTMT:2884284; doi:10.17543/ISKKULT.2015.4.18
|
