Ugrás a tartalomhoz

 

Why is children’s interpretation of doubly quantified sentences non-isomorphic?

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/72684/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published


Type = Article
Cím:
Why is children’s interpretation of doubly quantified sentences non-isomorphic?
Létrehozó:
É. Kiss, Katalin
Zétényi, Tamás
Dátum:
2017
Téma:
BF05 Child psychology / gyermeklélektan
P0 Philology. Linguistics / filológia, nyelvészet
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
É. Kiss, Katalin and Zétényi, Tamás (2017) Why is children’s interpretation of doubly quantified sentences non-isomorphic? LINGUISTICS, 55 (6). pp. 1337-1381. ISSN 0024-3949
Kapcsolat:
https://doi.org/10.1515/ling-2017-0030
MTMT:3309655; doi:10.1515/ling-2017-0030