Ugrs a tartalomhoz

 

A Mazur-féle „egymás tanítása” („peer instruction”) módszerrel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatok, kutatási eredmények : III. Közép- és általános iskolai tapasztalatok

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/70584/
Archvum: MTA Knyvtr
Gyjtemny: Status = Published

Type = Article
Cm:
A Mazur-féle „egymás tanítása” („peer instruction”) módszerrel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatok, kutatási eredmények : III. Közép- és általános iskolai tapasztalatok
Ltrehoz:
Tóth, Zoltán
Kiad:
Magyar Kémikusok Egyesülete
Dtum:
2017
Tma:
QD Chemistry / kémia
Nyelv:
magyar
Tpus:
Article
NonPeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formtum:
text
Azonost:
Tóth, Zoltán (2017) A Mazur-féle „egymás tanítása” („peer instruction”) módszerrel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatok, kutatási eredmények : III. Közép- és általános iskolai tapasztalatok. Középiskolai Kémiai Lapok, 44 (5). pp. 409-434. ISSN 0139-3715
Kapcsolat:
https://doi.org/10.24360/KOKEL.2017.5.409