| Tartalom: |
http://real.mtak.hu/70584/ |
| Archvum: |
MTA Knyvtr |
| Gyjtemny: |
Status = Published
Type = Article
|
| Cm: |
A Mazur-féle „egymás tanítása” („peer instruction”)
módszerrel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatok,
kutatási eredmények :
III. Közép- és általános iskolai tapasztalatok
|
| Ltrehoz: |
Tóth, Zoltán
|
| Kiad: |
Magyar Kémikusok Egyesülete
|
| Dtum: |
2017
|
| Tma: |
QD Chemistry / kémia
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Tpus: |
Article
NonPeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
| Formtum: |
text
|
| Azonost: |
Tóth, Zoltán (2017) A Mazur-féle „egymás tanítása” („peer instruction”) módszerrel kapcsolatos nemzetközi tapasztalatok, kutatási eredmények : III. Közép- és általános iskolai tapasztalatok. Középiskolai Kémiai Lapok, 44 (5). pp. 409-434. ISSN 0139-3715
|
| Kapcsolat: |
https://doi.org/10.24360/KOKEL.2017.5.409
|