Ugrs a tartalomhoz

 

A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/51314/
Archvum: MTA Knyvtr
Gyjtemny: Status = Published

Type = Article
Cm:
A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán
Ltrehoz:
Török, Tímea
Hódi, Ágnes
Kiss, Renáta Mária
Dtum:
2016
Tma:
BF21 Applied psychology / alkalmazott pszichológia
Nyelv:
angol
Tpus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formtum:
text
Azonost:
Török, Tímea and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta Mária (2016) A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán. ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1). pp. 83-99. ISSN 1419-872X
Kapcsolat:
https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2016.1.83
MTMT:3113201; doi:10.17627/ALKPSZICH.2016.1.83