NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
8. és 9. évfolyamos tanulók földrajztanulásának sajátosságai a tanÃtási módszerekkel összefüggésben |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/43960/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyûjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
8. és 9. évfolyamos tanulók földrajztanulásának sajátosságai a tanÃtási módszerekkel összefüggésben
|
Létrehozó: |
Kecskeméti, Judit
D. Molnár, Éva
|
Kiadó: |
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
|
Dátum: |
2016
|
Téma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
|
Tartalmi leírás: |
Napjainkban egyre inkább fokozódik a tanulás iránti
érdeklÅ‘dés, hisz a gyarapodó társadalmi és gazdasági változások indokolttá teszik, hogy az oktatási rendszerbÅ‘l olyan tanulók kerüljenek ki, akik hatékonyan tudnak alkalmazkodni a munkaerÅ‘-piaci változásokhoz (D. Molnár, 2013). Ennek egyik feltétele, hogy a tanulók a tanulás komplex rendszerének eredményes működtetése érdekében megfelelÅ‘ tanulási stratégiákat sajátÃtsanak el az iskolában, melyet hatékony motivációs összetevÅ‘kkel képesek párosÃtani. Ugyanakkor az is lényeges, hogy a pedagógusok hatékony tanÃtási stratégiákat alkalmazzanak, melyekkel segÃthetik a diákokat a tanulás folyamatában és a tananyag megértésében (vö. Bekéné, 2012; Tóthné, 2011). |
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Kecskeméti, Judit and D. Molnár, Éva (2016) 8. és 9. évfolyamos tanulók földrajztanulásának sajátosságai a tanÃtási módszerekkel összefüggésben. Iskolakultúra, 26 (10). pp. 58-72. ISSN 1215-5233
|
Kapcsolat: |
MTMT:3156913; doi:10.17543/ISKKULT.2016.10.58
|