Ugrs a tartalomhoz

 

8. és 9. évfolyamos tanulók földrajztanulásának sajátosságai a tanítási módszerekkel összefüggésben

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/43960/
Archvum: MTA Knyvtr
Gyjtemny: Status = Published

Type = Article
Cm:
8. és 9. évfolyamos tanulók földrajztanulásának sajátosságai a tanítási módszerekkel összefüggésben
Ltrehoz:
Kecskeméti, Judit
D. Molnár, Éva
Kiad:
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
Dtum:
2016
Tma:
L1 Education (General) / oktatás általában
Tartalmi lers:
Napjainkban egyre inkább fokozódik a tanulás iránti
érdeklődés, hisz a gyarapodó társadalmi és gazdasági változások
indokolttá teszik, hogy az oktatási rendszerből olyan tanulók
kerüljenek ki, akik hatékonyan tudnak alkalmazkodni a
munkaerő-piaci változásokhoz (D. Molnár, 2013). Ennek egyik
feltétele, hogy a tanulók a tanulás komplex rendszerének eredményes
működtetése érdekében megfelelő tanulási stratégiákat sajátítsanak el
az iskolában, melyet hatékony motivációs összetevőkkel képesek
párosítani. Ugyanakkor az is lényeges, hogy a pedagógusok hatékony
tanítási stratégiákat alkalmazzanak, melyekkel segíthetik a diákokat
a tanulás folyamatában és a tananyag megértésében
(vö. Bekéné, 2012; Tóthné, 2011).
Nyelv:
angol
Tpus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formtum:
text
Azonost:
Kecskeméti, Judit and D. Molnár, Éva (2016) 8. és 9. évfolyamos tanulók földrajztanulásának sajátosságai a tanítási módszerekkel összefüggésben. Iskolakultúra, 26 (10). pp. 58-72. ISSN 1215-5233
Kapcsolat:
MTMT:3156913; doi:10.17543/ISKKULT.2016.10.58