NDA
Bejelentkezs
Kapcsolat
Táblagép az osztályteremben. Az új tanulási környezettel kapcsolatos tanári tapasztalatok |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/43957/ |
---|---|
Archvum: | MTA Knyvtr |
Gyjtemny: |
Status = Published
Type = Article |
Cm: |
Táblagép az osztályteremben. Az új tanulási környezettel kapcsolatos tanári tapasztalatok
|
Ltrehoz: |
Herzog, Csilla
Racsko, Réka
|
Kiad: |
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
|
Dtum: |
2016
|
Tma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
|
Tartalmi lers: |
Az egri Eszterházy Károly Főiskola Gyakorló Általános Iskola és
Gimnáziumban már a 2011/2012-es tanév első félévétől megkezdődhettek azok a táblagépes módszertani kísérletek, melyek során a különböző kutatócsoportok számára lehetővé vált a mobilkommunikációs eszközök (táblagépek) oktatási folyamatba való bevonásának, alkalmazásának különböző aspektusok szerinti vizsgálata. Számos kutatás zajlott az elmúlt években a Hozd magaddal a saját eszközöd (BYOD – Bring Your Own Device) koncepció közoktatásban1 történő bevezetésével, valamint a tanulók személyes tanulási környezetének kialakításával kapcsolatban. Az alkalmazott módszertani modell ezen kísérletekben a hozzáférés 1:1 modelljére (Racsko, Kis-Tóth és Gulyás, 2014) épült, és hosszú távon az oktatás digitális átállását (D-Transform)2 célozza meg. |
Nyelv: |
angol
|
Tpus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formtum: |
text
|
Azonost: |
Herzog, Csilla and Racsko, Réka (2016) Táblagép az osztályteremben. Az új tanulási környezettel kapcsolatos tanári tapasztalatok. Iskolakultúra, 26 (10). pp. 3-22. ISSN 1215-5233
|
Kapcsolat: |
MTMT:3156903; doi:10.17543/ISKKULT.2016.10.3
|