Ugrs a tartalomhoz

 

Táblagép az osztályteremben. Az új tanulási környezettel kapcsolatos tanári tapasztalatok

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/43957/
Archvum: MTA Knyvtr
Gyjtemny: Status = Published


Type = Article
Cm:
Táblagép az osztályteremben. Az új tanulási környezettel kapcsolatos tanári tapasztalatok
Ltrehoz:
Herzog, Csilla
Racsko, Réka
Kiad:
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
Dtum:
2016
Tma:
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Tartalmi lers:
Az egri Eszterházy Károly Főiskola Gyakorló Általános Iskola és
Gimnáziumban már a 2011/2012-es tanév első félévétől
megkezdődhettek azok a táblagépes módszertani kísérletek, melyek
során a különböző kutatócsoportok számára lehetővé vált a
mobilkommunikációs eszközök (táblagépek) oktatási folyamatba
való bevonásának, alkalmazásának különböző aspektusok szerinti
vizsgálata. Számos kutatás zajlott az elmúlt években a Hozd
magaddal a saját eszközöd (BYOD – Bring Your Own Device)
koncepció közoktatásban1 történő bevezetésével, valamint a tanulók
személyes tanulási környezetének kialakításával kapcsolatban. Az
alkalmazott módszertani modell ezen kísérletekben a hozzáférés 1:1
modelljére (Racsko, Kis-Tóth és Gulyás, 2014) épült, és hosszú távon
az oktatás digitális átállását (D-Transform)2 célozza meg.
Nyelv:
angol
Tpus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formtum:
text
Azonost:
Herzog, Csilla and Racsko, Réka (2016) Táblagép az osztályteremben. Az új tanulási környezettel kapcsolatos tanári tapasztalatok. Iskolakultúra, 26 (10). pp. 3-22. ISSN 1215-5233
Kapcsolat:
MTMT:3156903; doi:10.17543/ISKKULT.2016.10.3