NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/43890/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyûjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek
|
Létrehozó: |
Nemes, Gyöngyi
|
Kiadó: |
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
|
Dátum: |
2016
|
Téma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
P40 Sociolinguistics / szociolingvisztika
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Nemes, Gyöngyi (2016) A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek. Iskolakultúra, 26 (7-8). pp. 47-53. ISSN 1215-5233
|
Kapcsolat: |
MTMT:3156427; doi:10.17543/ISKKULT.2016.7–8.47
|