NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
	  			A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek | 
      	
| Tartalom: | http://real.mtak.hu/43890/ | 
|---|---|
| Archívum: | MTA Könyvtár | 
| Gyûjtemény: | 
															Status = Published
										 Type = Article  | 
	    	
| Cím: | 
								 
					A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek
				 
								 | 
			
| Létrehozó: | 
										 
						Nemes, Gyöngyi
					 
									 | 
			
| Kiadó: | 
													 
					Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
										 
												 | 
			
| Dátum: | 
													 
					2016
										 
												 | 
	    	
| Téma: | 
													 
					L1 Education (General) / oktatás általában
										 
																	
					L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
										 
																	
					P40 Sociolinguistics / szociolingvisztika
										 
												 | 
			
| Nyelv: | 
																 
						angol
												 
														 | 
			
| Típus: | 
													 
					Article
										 
																	
					PeerReviewed
										 
																	
					info:eu-repo/semantics/article
										 
												 | 
			
| Formátum: | 
													 
					text
										 
												 | 
			
| Azonosító: | 
													
																	 
					Nemes, Gyöngyi  (2016) A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek.  Iskolakultúra, 26 (7-8).  pp. 47-53.  ISSN 1215-5233
										 
												 | 
			
| Kapcsolat: | 
													
																	
																	 
					MTMT:3156427; doi:10.17543/ISKKULT.2016.7–8.47
										 
												 | 
	    	
