Ugrs a tartalomhoz

 

A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/43890/
Archvum: MTA Knyvtr
Gyjtemny: Status = Published


Type = Article
Cm:
A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek
Ltrehoz:
Nemes, Gyöngyi
Kiad:
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
Dtum:
2016
Tma:
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
P40 Sociolinguistics / szociolingvisztika
Nyelv:
angol
Tpus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formtum:
text
Azonost:
Nemes, Gyöngyi (2016) A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek. Iskolakultúra, 26 (7-8). pp. 47-53. ISSN 1215-5233
Kapcsolat:
MTMT:3156427; doi:10.17543/ISKKULT.2016.7–8.47