Ugrás a tartalomhoz

 

A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/43890/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyûjtemény: Status = Published


Type = Article
Cím:
A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek
Létrehozó:
Nemes, Gyöngyi
Kiadó:
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
Dátum:
2016
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
P40 Sociolinguistics / szociolingvisztika
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Nemes, Gyöngyi (2016) A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése – elméletek, módszerek. Iskolakultúra, 26 (7-8). pp. 47-53. ISSN 1215-5233
Kapcsolat:
MTMT:3156427; doi:10.17543/ISKKULT.2016.7–8.47