Ugrás a tartalomhoz

 

A csak partikula értelmezése óvodáskorban

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/43183/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyûjtemény: Status = Published

Type = Conference or Workshop Item
Cím:
A csak partikula értelmezése óvodáskorban
Létrehozó:
Pintér, Lilla
Dátum:
2016-10
Téma:
PH04 Hungarian language and literature / magyar nyelv és irodalom
Tartalmi leírás:
A dolgozat két kísérlet eredményeiről számol be, amelyekben azt vizsgáltam, hogy miként értelmezik a magyar anyanyelvű óvodások a csak partikulával módosított fókuszos szerkezeteket. A két legfőbb kutatási kérdés az volt, hogy a gyerekek ebben az életkorban értik-e a fókuszpartikula által kifejezett kimerítő azonosítást, illetve képesek-e a megfelelő összetevővel társítani ezt a kimerítőséget.
Nyelv:
magyar
Típus:
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Formátum:
text
Azonosító:
Pintér, Lilla (2016) A csak partikula értelmezése óvodáskorban. In: LingDok 15: Nyelvészdoktoranduszok dolgozatai , 2014. november 20-21., Szeged.
Kapcsolat: