Ugrás a tartalomhoz

 

The role of ideology in evaluations of (in)appropriate behaviour in student-teacher relationships in China

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/39387/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published

Type = Article
Cím:
The role of ideology in evaluations of (in)appropriate behaviour in student-teacher relationships in China
Létrehozó:
Kádár, Zoltán Dániel
Kiadó:
International Pragmatics Association
Dátum:
2016
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
P40 Sociolinguistics / szociolingvisztika
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Kádár, Zoltán Dániel (2016) The role of ideology in evaluations of (in)appropriate behaviour in student-teacher relationships in China. PRAGMATICS, 2017 (1). &. ISSN 1018-2101
Kapcsolat:
MTMT:3104144