NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
Az IQ-paradoxon |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/39118/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
Az IQ-paradoxon
|
Létrehozó: |
Mező, Ferenc
|
Kiadó: |
Debreceni Egyetem
|
Dátum: |
2016
|
Téma: |
LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
|
Tartalmi leírás: |
Az IQ paradoxon: noha az új generációk intellektuális képességei egyre jobbak (ez az
Ăşgynevezett Flynn-effektus, az intellektuális növekedĂ©s sebessĂ©ge 3 IQ-pont Ă©vtizedenkĂ©nt), az átlagos IQ minden generáciĂł esetĂ©ben 100 IQ marad. E cikk az IQ-paradoxon hátterĂ©nek következĹ‘ tĂ©nyezĹ‘it mutatja be: az intelligencia fogalma, tesztjei Ă©s pontszám- tĂpusai; Ă©s demonstrálja a Flynn-effektus sebessĂ©g-rátájának abszurd következmĂ©nyeit. VĂ©gĂĽl a cikk magyarázatot ad az IQ-paradoxonra. |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Mező, Ferenc (2016) Az IQ-paradoxon. Különleges Bánásmód, 2 (1). pp. 43-60. ISSN 2498-5368
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.18458/KB.2016.1.43
DOI 10.18458/KB.2016.1.43
|
Létrehozó: |
cc_by_nc
|