Ugrás a tartalomhoz

 

Az IQ-paradoxon

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/39118/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published

Type = Article
Cím:
Az IQ-paradoxon
Létrehozó:
Mező, Ferenc
Kiadó:
Debreceni Egyetem
Dátum:
2016
Téma:
LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
Tartalmi leírás:
Az IQ paradoxon: noha az új generációk intellektuális képességei egyre jobbak (ez az
úgynevezett Flynn-effektus, az intellektuális növekedés sebessége 3 IQ-pont évtizedenként), az átlagos IQ minden generáció esetében 100 IQ marad. E cikk az IQ-paradoxon hátterének következő tényezőit mutatja be: az intelligencia fogalma, tesztjei és pontszám-
típusai; és demonstrálja a Flynn-effektus sebesség-rátájának abszurd következményeit. Végül a cikk
magyarázatot ad az IQ-paradoxonra.
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Mező, Ferenc (2016) Az IQ-paradoxon. Különleges Bánásmód, 2 (1). pp. 43-60. ISSN 2498-5368
Kapcsolat:
https://doi.org/10.18458/KB.2016.1.43
DOI 10.18458/KB.2016.1.43
Létrehozó:
cc_by_nc