NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
A kreatÃv munkaerÅ‘piaci magatartásformák fejlesztésének szükségessége |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/38969/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyûjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
A kreatÃv munkaerÅ‘piaci magatartásformák fejlesztésének szükségessége
|
Létrehozó: |
Csehné Papp, Imola
|
Kiadó: |
Szent István Egyetemi Kiadó Nonprofit Kft.
|
Dátum: |
2015
|
Téma: |
HD31 Employment / munkaerőpiac
|
Tartalmi leírás: |
A tanulmány a magya
r felsÅ‘oktatásban tanuló, a közeljövÅ‘ben munkavállalóként megjelenÅ‘ hallgatók munkaerÅ‘ - piaci tájékozottságát tárja fel kérdÅ‘Ãves felmérés alapján. A vizsgálat ar ra a feltételezésre épült, hogy ma már a hallgatók elegendÅ‘ információ birtokában, viszonylag r eális képpel, ismeretekkel rendelkeznek a magyar munkaerÅ‘piacról, ismerik a hazai munkanélküliség jellemzÅ‘it. A vizsgálati eredmények rávilágÃtottak a jövendÅ‘ munkavállalók kreatÃv munkaerÅ‘ - piaci magatartásformájának fejlesztési szükségességére. |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Csehné Papp, Imola (2015) A kreatÃv munkaerÅ‘piaci magatartásformák fejlesztésének szükségessége. Studia Mundi – Economica, 2 (3). pp. 33-43. ISSN 2415-9395
|
Kapcsolat: |
10.18531/Studia.Mundi.2015.02.03.33-43
-
|