Ugrás a tartalomhoz

 

Sajátos nevelési igényű (SNI) és többségi tanulók testalkati mutatóinak és motoros képességeinek összehasonlító vizsgálata a netfit rendszerben

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/38884/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyûjtemény: Status = Published

Type = Article
Cím:
Sajátos nevelési igényű (SNI) és többségi tanulók testalkati mutatóinak és motoros képességeinek összehasonlító vizsgálata a netfit rendszerben
Létrehozó:
Erdei, Norbert
Kiadó:
Debreceni Egyetem
Dátum:
2015
Téma:
LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
Tartalmi leírás:
A sajátos nevelési igényű tanulók (SNI) a magyar oktatási rendszer résztvevői. E tanulmány célja az SNI tanulók és a többségi tanulók testalkati mutatóinak és motoros képességeinek összehasonlítása. Minta: n = 160 fő(80 SNI és 80 többségi tanuló) 1-8. évfolyamos általános iskolai tanuló. Módszer: a testalkati mutatók és a motoros képességek felmérése a magyar Nemzeti Egységes Tanulói Fittség Teszt (NETFIT) rendszeren alapult. Eredmény:
sokkal nagyobb hangsúlyt kell fordítani az SNI tanulók testnevelés óráira, mert fizikumok mutatói és motoros teljesítményük szignifikánsan rosszabbak, mint a
többségi tanulóké.
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Erdei, Norbert (2015) Sajátos nevelési igényű (SNI) és többségi tanulók testalkati mutatóinak és motoros képességeinek összehasonlító vizsgálata a netfit rendszerben. Különleges Bánásmód, 1 (3). pp. 57-66. ISSN 2498-5368
Kapcsolat:
https://doi.org/10.18458/KB.2015.3.57
DOI 10.18458/KB.2015.3.57
Létrehozó:
cc_by_nc