NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/38875/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyûjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál
|
Létrehozó: |
Kós, Nóra
|
Kiadó: |
Debreceni Egyetem
|
Dátum: |
2015
|
Téma: |
LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
|
Tartalmi leírás: |
E longitudinális kutatás (2006–2010) központi kérdése, hogy a differenciált oktatásnak pozitÃv hatása van-e a felsÅ‘
tagozatos tanulók önértékelésére. Minta: n=354 személy (177 tanuló a vizsgálati csoportban, 177 tanuló a kontrollcsoportban), életkor: 10-14 év. Módszer: Coopersmith-féle önértékelési kérdÅ‘Ãvvel történt a fejlesztés elÅ‘tt, után és három alkalommal közben (ez összesen tehát 5 mérési alkalmat jelent). Eredmény: az ellenÅ‘rzött és tervezett differenciált fejlesztésnek szignfikáns hatása van a pozitÃv önértékelésre és az iskolai teljesÃtményre is |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Kós, Nóra (2015) A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál. Különleges Bánásmód, 1 (3). pp. 21-42. ISSN 2498-5368
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.18458/KB.2015.3.21
DOI 10.18458/KB.2015.3.21
|
Létrehozó: |
cc_by_nc
|