Ugrás a tartalomhoz

 

A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/38875/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyûjtemény: Status = Published

Type = Article
Cím:
A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál
Létrehozó:
Kós, Nóra
Kiadó:
Debreceni Egyetem
Dátum:
2015
Téma:
LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
Tartalmi leírás:
E longitudinális kutatás (2006–2010) központi kérdése, hogy a differenciált oktatásnak pozitív hatása van-e a felső
tagozatos tanulók önértékelésére. Minta: n=354 személy (177 tanuló a vizsgálati csoportban, 177 tanuló a kontrollcsoportban), életkor: 10-14 év. Módszer:
Coopersmith-féle önértékelési kérdőívvel történt a fejlesztés előtt, után és három alkalommal közben (ez összesen tehát 5 mérési alkalmat jelent). Eredmény:
az ellenőrzött és tervezett differenciált fejlesztésnek szignfikáns hatása van a pozitív önértékelésre és az iskolai teljesítményre is
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Kós, Nóra (2015) A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál. Különleges Bánásmód, 1 (3). pp. 21-42. ISSN 2498-5368
Kapcsolat:
https://doi.org/10.18458/KB.2015.3.21
DOI 10.18458/KB.2015.3.21
Létrehozó:
cc_by_nc