Ugrs a tartalomhoz

 

A szociális kompetencia fejlődése a hátrányos helyzetű gyerekeknél

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/38775/
Archvum: MTA Knyvtr
Gyjtemny: Status = Published

Type = Article
Cm:
A szociális kompetencia fejlődése a hátrányos helyzetű gyerekeknél
Ltrehoz:
Bagány Ágnes, Ágnes
Major, Lenke
Lepeš, Josip
Kiad:
Debreceni Egyetem
Dtum:
2015
Tma:
LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
Tartalmi lers:
2010 szeptemberében az oktatási reformmal, vagyis az inklúzió bevezetésével Szerbiában ugrásszerűen megnőtt a hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű
gyerekek beiskolázása. 2013 szeptemberétől az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kara és a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Felnőttképzési Intézete egy közös projekt keretén belül kidolgozott egy programot, ahol a két intézmény hallgatói mentorokként vettek részt a hátrányos helyzetű gyerekek felzárkóztatásában. Tanulmányunk célja bemutatni a Hallgatói Mentorprogram felépítését, amely jó gyakorlatul szolgálhat hasonló problémákkal küzdő iskolák számára. A gyakorló pedagógusok véleménye alapján a mentorprogram hosszú távú hatásaként kiemelnénk a mentorált tanulók szociális kompetenciáinak fejlődését.
Nyelv:
magyar
Tpus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formtum:
text
Azonost:
Bagány Ágnes, Ágnes and Major, Lenke and Lepeš, Josip (2015) A szociális kompetencia fejlődése a hátrányos helyzetű gyerekeknél. Különleges Bánásmód, 1 (2). pp. 87-94. ISSN 2498-5368
Kapcsolat:
https://doi.org/10.18458/KB.2015.2.87
DOI 10.18458/KB.2015.2.87
Ltrehoz:
cc_by_nc