NDA
Bejelentkezs
Kapcsolat
A szociális kompetencia fejlődése a hátrányos helyzetű gyerekeknél |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/38775/ |
---|---|
Archvum: | MTA Knyvtr |
Gyjtemny: |
Status = Published
Type = Article |
Cm: |
A szociális kompetencia fejlődése a hátrányos helyzetű gyerekeknél
|
Ltrehoz: |
Bagány Ágnes, Ágnes
Major, Lenke
Lepeš, Josip
|
Kiad: |
Debreceni Egyetem
|
Dtum: |
2015
|
Tma: |
LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
|
Tartalmi lers: |
2010 szeptemberében az oktatási reformmal, vagyis az inklúzió bevezetésével Szerbiában ugrásszerűen megnőtt a hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű
gyerekek beiskolázása. 2013 szeptemberétől az Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kara és a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Felnőttképzési Intézete egy közös projekt keretén belül kidolgozott egy programot, ahol a két intézmény hallgatói mentorokként vettek részt a hátrányos helyzetű gyerekek felzárkóztatásában. Tanulmányunk célja bemutatni a Hallgatói Mentorprogram felépítését, amely jó gyakorlatul szolgálhat hasonló problémákkal küzdő iskolák számára. A gyakorló pedagógusok véleménye alapján a mentorprogram hosszú távú hatásaként kiemelnénk a mentorált tanulók szociális kompetenciáinak fejlődését. |
Nyelv: |
magyar
|
Tpus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formtum: |
text
|
Azonost: |
Bagány Ágnes, Ágnes and Major, Lenke and Lepeš, Josip (2015) A szociális kompetencia fejlődése a hátrányos helyzetű gyerekeknél. Különleges Bánásmód, 1 (2). pp. 87-94. ISSN 2498-5368
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.18458/KB.2015.2.87
DOI 10.18458/KB.2015.2.87
|
Ltrehoz: |
cc_by_nc
|