Ugrás a tartalomhoz

 

Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/37776/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published


Type = Article
Cím:
Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management
Létrehozó:
JĂĄger, Clemens
Jäger, Tina
Hofmann, Daniela
Bensch, Tino
Kiadó:
Társadalomkutató- és Előrejelző Intézet
Dátum:
2011
Téma:
H Social Sciences (General) / tĂĄrsadalomtudomĂĄny ĂĄltalĂĄban
HD14 Management. Industrial Management / Ăźgyvitel, igazgatĂĄs
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Jáger, Clemens and Jäger, Tina and Hofmann, Daniela and Bensch, Tino (2011) Scientific Evaluation of Sound Branding as an Integrative Part of Brand Management. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2011 (3-4). pp. 48-69. ISSN 0865-7823
Kapcsolat:
MTMT:3092427; doi:10.21637/GT.2011.3-4.03.