NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesÃtményére |
| Tartalom: | http://real.mtak.hu/34795/ |
|---|---|
| Archívum: | MTA Könyvtár |
| Gyûjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
| Cím: |
A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesÃtményére
|
| Létrehozó: |
Köböl, Erika
Vidákovich, Tibor
|
| Kiadó: |
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
|
| Dátum: |
2015
|
| Téma: |
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
|
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Köböl, Erika and Vidákovich, Tibor (2015) A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesÃtményére. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 3-17. ISSN 1215-5233
|
| Kapcsolat: |
https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.4.3
MTMT:3037046; doi:10.17543/ISKKULT.2015.4.3
|
