Ugrás a tartalomhoz

 

A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/34795/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyûjtemény: Status = Published


Type = Article
Cím:
A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére
Létrehozó:
Köböl, Erika
Vidákovich, Tibor
Kiadó:
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
Dátum:
2015
Téma:
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Köböl, Erika and Vidákovich, Tibor (2015) A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 3-17. ISSN 1215-5233
Kapcsolat:
https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.4.3
MTMT:3037046; doi:10.17543/ISKKULT.2015.4.3