NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success: A Hungarian and European perspectiv |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/28329/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Book Section |
Cím: |
The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success: A Hungarian and European perspectiv
|
Létrehozó: |
Józsa, Krisztián
D. Molnár, Éva
|
Közreműködő: |
Barrett, K. C.
|
Kiadó: |
Taylor and Francis
|
Dátum: |
2013
|
Téma: |
BF02 Developmental psychology / fejlődéslélektan
L1 Education (General) / oktatás általában
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Józsa, Krisztián and D. Molnár, Éva (2013) The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success: A Hungarian and European perspectiv. In: Handbook of self-regulatory processes in development: New directions and international perspectives. Taylor and Francis, London, pp. 265-304.
|
Kapcsolat: |