Ugrás a tartalomhoz

 

The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success: A Hungarian and European perspectiv

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/28329/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published



Type = Book Section
Cím:
The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success: A Hungarian and European perspectiv
Létrehozó:
Józsa, Krisztián
D. Molnár, Éva
Közreműködő:
Barrett, K. C.
Kiadó:
Taylor and Francis
Dátum:
2013
Téma:
BF02 Developmental psychology / fejlődéslélektan
L1 Education (General) / oktatás általában
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
Nyelv:
magyar
Típus:
Book Section
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
text
Azonosító:
Józsa, Krisztián and D. Molnár, Éva (2013) The relationship between mastery motivation, self-regulated learning and school success: A Hungarian and European perspectiv. In: Handbook of self-regulatory processes in development: New directions and international perspectives. Taylor and Francis, London, pp. 265-304.
Kapcsolat: