NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
The puzzle is complicated: When should working memory be related to implicit sequence learning, and when should it not? (Response to Martini et al.) |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/15920/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
The puzzle is complicated: When should working memory be related to implicit sequence learning, and when should it not? (Response to Martini et al.)
|
Létrehozó: |
Janacsek, Karolina
Németh, Dezső
|
Kiadó: |
Elsevier
|
Dátum: |
2015
|
Téma: |
BF Psychology / lélektan
BF12 Attention / figyelem
BF13 Memory and learning / emlékezet, tanulás
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Janacsek, Karolina and Németh, Dezső (2015) The puzzle is complicated: When should working memory be related to implicit sequence learning, and when should it not? (Response to Martini et al.). Cortex, 64. pp. 411-412.
|
Kapcsolat: |
DOI: 10.1016/j.cortex.2014.07.020
|