Ugrás a tartalomhoz

 

The puzzle is complicated: When should working memory be related to implicit sequence learning, and when should it not? (Response to Martini et al.)

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/15920/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published



Type = Article
Cím:
The puzzle is complicated: When should working memory be related to implicit sequence learning, and when should it not? (Response to Martini et al.)
Létrehozó:
Janacsek, Karolina
Németh, Dezső
Kiadó:
Elsevier
Dátum:
2015
Téma:
BF Psychology / lélektan
BF12 Attention / figyelem
BF13 Memory and learning / emlékezet, tanulás
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Janacsek, Karolina and Németh, Dezső (2015) The puzzle is complicated: When should working memory be related to implicit sequence learning, and when should it not? (Response to Martini et al.). Cortex, 64. pp. 411-412.
Kapcsolat:
DOI: 10.1016/j.cortex.2014.07.020