NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
Termékek piacképessége, márkázása és társadalmi marketing támogatása - a térségi fejlesztés dimenziójában |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/31916/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
Termékek piacképessége, márkázása és társadalmi marketing támogatása - a térségi fejlesztés dimenziójában
|
Létrehozó: |
Piskóti, István
Molnár, László
Gulyásné Kerekes, Rita
Nagy, Szabolcs
Dankó, László
Karajz, Sándor
Bartha, Zoltán
Orloczki, Mónika
|
Dátum: |
2015
|
Téma: |
HB4 Dynamics of the economy / gazdasági folyamatok
HM4 Social processes / társadalmi folyamatok
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Piskóti, István and Molnár, László and Gulyásné Kerekes, Rita and Nagy, Szabolcs and Dankó, László and Karajz, Sándor and Bartha, Zoltán and Orloczki, Mónika (2015) Termékek piacképessége, márkázása és társadalmi marketing támogatása - a térségi fejlesztés dimenziójában. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, XII. (2.). pp. 94-106. ISSN 1786-1594
|
Kapcsolat: |