Ugrás a tartalomhoz

 

Termékek piacképessége, márkázása és társadalmi marketing támogatása - a térségi fejlesztés dimenziójában

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/31916/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published


Type = Article
Cím:
Termékek piacképessége, márkázása és társadalmi marketing támogatása - a térségi fejlesztés dimenziójában
Létrehozó:
Piskóti, István
Molnár, László
Gulyásné Kerekes, Rita
Nagy, Szabolcs
Dankó, László
Karajz, Sándor
Bartha, Zoltán
Orloczki, Mónika
Dátum:
2015
Téma:
HB4 Dynamics of the economy / gazdasági folyamatok
HM4 Social processes / társadalmi folyamatok
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Piskóti, István and Molnár, László and Gulyásné Kerekes, Rita and Nagy, Szabolcs and Dankó, László and Karajz, Sándor and Bartha, Zoltán and Orloczki, Mónika (2015) Termékek piacképessége, márkázása és társadalmi marketing támogatása - a térségi fejlesztés dimenziójában. ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI STRATÉGIAI FÜZETEK, XII. (2.). pp. 94-106. ISSN 1786-1594
Kapcsolat: