NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
Az együttműködés lehetőségeiről és feltételeiről a tanulásmenedzselő rendszerek esetében. |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/30978/ |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
Az együttműködés lehetőségeiről és feltételeiről a tanulásmenedzselő rendszerek esetében.
|
Létrehozó: |
Tóth, János
|
Dátum: |
2015
|
Téma: |
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
ZA4050 Electronic information resources / elektronikus információforrások
|
Tartalmi leírás: |
A tanulmányban a tanár-diák együttműködés szempontjából
elemezzük a tanulásmenedzselő rendszerekben (Learning Management System, LMS) és specifikusan a CooSpace-ben rejlő lehetőségeket. Az elemzés során megvizsgáljuk a Web 2.0-ás tanulásmenedzselő rendszerek kialakulásának technológiai és nem-technológiai hátterét, hogy azonosítsuk azokat a célkitűzéseket és mögöttes elképzeléseket, amelyek megvalósulásának ezek a rendszerek tekinthetőek. Célul tűztük ki továbbá olyan kérdések megfogalmazását, melyek megválaszolása segítheti a tanulásmenedzselő rendszerek funkcióinak kielégítő pontosságú konceptualizálását a kommunikációtudományok területén. Ehhez szükséges volt megvizsgálni azokat a kompetenciákat, melyek megléte mind oktatói, mint pedig hallgatói részről elengedhetetlen feltétele ezen rendszerek standard és perszonalizált változatainak használatához. Az eredmények azt mutatják, hogy ezek a kompetenciák szorosan kapcsolódnak az autonómia személyi és közösségi fogalmához, és egyúttal ezen rendszerek ideális továbbfejlesztési irányát is nagymértékben meghatározzák. |
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Tóth, János (2015) Az együttműködés lehetőségeiről és feltételeiről a tanulásmenedzselő rendszerek esetében. ISKOLAKULTÚRA, 25 (12). pp. 56-67. ISSN 1215-5233
|
Kapcsolat: |