Ugrás a tartalomhoz

 

A tanulási motívumok és stratégiák szerepe a magyar tanulók teljesítményében a PISA-mérések alapján

  • Metaadatok
Tartalom: http://onk2014.unideb.hu/wp-content/program_vegleges/ONK_...
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published


Type = Conference or Workshop Item
Cím:
A tanulási motívumok és stratégiák szerepe a magyar tanulók teljesítményében a PISA-mérések alapján
Létrehozó:
D. Molnár, Éva
Dátum:
2014
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
Típus:
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
D. Molnár, Éva (2014) A tanulási motívumok és stratégiák szerepe a magyar tanulók teljesítményében a PISA-mérések alapján. In: XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia, 2014. november 6-8., Debrecen, Magyarország.
Kapcsolat: