NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
A tanulók matematikai teljesítményét befolyásoló motívumok és stratégiák vizsgálata a 2003-as és 2012-es PISA-mérésekben |
Tartalom: | http://www.oktatas.hu/pub_bin/dload/unios_projektek/tamop... |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Book Section |
Cím: |
A tanulók matematikai teljesítményét befolyásoló motívumok és stratégiák vizsgálata a 2003-as és 2012-es PISA-mérésekben
|
Létrehozó: |
Csullog, Krisztina
D. Molnár, Éva
Lannert, Judit
|
Közreműködő: |
Csullog, Krisztina
D. Molnár, Éva
Herczeg , Bálint
Lannert, Judit
Nahalka, István
Zempléni, András
|
Dátum: |
2014
|
Téma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Csullog, Krisztina and D. Molnár, Éva and Lannert, Judit (2014) A tanulók matematikai teljesítményét befolyásoló motívumok és stratégiák vizsgálata a 2003-as és 2012-es PISA-mérésekben. In: Hatások és különbségek. Másodelemzések a hazai és nemzetközi tanulói képességmérések eredményei alapján. Oktatási hivatal, Budapest, pp. 165-211. ISBN 978-615-80018-0-9
|
Kapcsolat: |