Ugrás a tartalomhoz

 

Marketing az egészségtudatosságért ? a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/25990/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published





Type = Book Section
Cím:
Marketing az egészségtudatosságért ? a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig
Létrehozó:
Dörnyei, Krisztina Rita
Gyulavári, Tamás
Hofmeister Tóth, Ágnes
Jenes, Barbara
Jentetics, Kinga
Neumann-Bódi, Edit
Neulinger, Ágnes
Simon, Judit
Zsótér, Boglárka
Közreműködő:
Lehota, József
Berács, József
Rekettye, Gábor
Dátum:
2014
Téma:
HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
HF Commerce / kereskedelem
HM Sociology / társadalomkutatás
R1 Medicine (General) / orvostudomány általában
S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Dörnyei, Krisztina Rita and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann-Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért ? a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életmin?ség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0
Kapcsolat: