Ugrás a tartalomhoz

 

A turisztikai kapcsolatok fejlődése a gazdasági válság idején a Dél-Alföld régió és Szerbia példáján

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/19425/
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published

Type = Conference or Workshop Item
Cím:
A turisztikai kapcsolatok fejlődése a gazdasági válság idején a Dél-Alföld régió és Szerbia példáján
Létrehozó:
Gulyás, Péter
Dátum:
2014
Téma:
GF1 Settlement geography / településföldrajz
Tartalmi leírás:
A gazdasági válság kezdete óta a turizmusban egyre inkább előtérbe kerülnek a közeli küldő piacok. Így történt ez a Dél-Alföld régió esetén is, a szomszédos Szerbia vonatkozásában. A térség turisztikai szereplői mindinkább felismerték, hogy egyre fontosabb küldő piaccá válhatnak a délszláv államok, kiemelten pedig Szerbia, ahol az évtizedekkel korábbi szoros kapcsolatok révén még mindig pozitív Délkelet-Magyarország megítélése. A Szerbiában végzett marketingmunka megalapozása a szakmai partnerek közötti kapcsolati háló újraélesztésével indult,
majd konkrét marketingakciók megvalósításával folytatódott, s ezek hatására a harmadik legfontosabb küldő piaccá vált Szerbia. Látható tehát,hogy kellő kreativitással és elszántsággal a turizmus terén a válság idején is lehetséges eredményeket elérni.
Típus:
Conference or Workshop Item
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Gulyás, Péter (2014) A turisztikai kapcsolatok fejlődése a gazdasági válság idején a Dél-Alföld régió és Szerbia példáján. In: Polarizáció - függőség - krízis: Eltérő térbeli válaszok, 2013. november, Békéscsaba.
Kapcsolat: