Ugrás a tartalomhoz

 

A probléma alapú tanítás. Az ismeretek alkalmazásának és az együttműködő készség fejlesztésének egy módszere

  • Metaadatok
Tartalom: http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/...
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published


Type = Article
Cím:
A probléma alapú tanítás. Az ismeretek alkalmazásának és az együttműködő készség fejlesztésének egy módszere
Létrehozó:
Molnár, Gyöngyvér
Kiadó:
Pannon Egyetem
Dátum:
2005
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Tartalmi leírás:
Mennyi időt és pénzt lehetne megtakarítani, ha már az iskolában
felkészítenék a diákokat a gyakorlatra, a munkahelyi problémák,
dinamikusan változó feladatok megoldására, az újabb tanulási
feladatokra, s az iskolai feladatok, tantárgyak, tudományterületek
nem izolált egységek lennének, a rutinszerű, automatizált,
mechanikus megoldásokat igénylő feladatok helyét átvennék a
real-life, real-time, tudásintenzív problémahelyzetek.
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Molnár, Gyöngyvér (2005) A probléma alapú tanítás. Az ismeretek alkalmazásának és az együttműködő készség fejlesztésének egy módszere. ISKOLAKULTÚRA, 10. pp. 31-43. ISSN 1215-5233
Kapcsolat: