NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
A probléma alapú tanítás. Az ismeretek alkalmazásának és az együttműködő készség fejlesztésének egy módszere |
| Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/... |
|---|---|
| Archívum: | MTA Könyvtár |
| Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
| Cím: |
A probléma alapú tanítás. Az ismeretek alkalmazásának és az együttműködő készség fejlesztésének egy módszere
|
| Létrehozó: |
Molnár, Gyöngyvér
|
| Kiadó: |
Pannon Egyetem
|
| Dátum: |
2005
|
| Téma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
|
| Tartalmi leírás: |
Mennyi időt és pénzt lehetne megtakarítani, ha már az iskolában
felkészítenék a diákokat a gyakorlatra, a munkahelyi problémák, dinamikusan változó feladatok megoldására, az újabb tanulási feladatokra, s az iskolai feladatok, tantárgyak, tudományterületek nem izolált egységek lennének, a rutinszerű, automatizált, mechanikus megoldásokat igénylő feladatok helyét átvennék a real-life, real-time, tudásintenzív problémahelyzetek. |
| Típus: |
Article
PeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Molnár, Gyöngyvér (2005) A probléma alapú tanítás. Az ismeretek alkalmazásának és az együttműködő készség fejlesztésének egy módszere. ISKOLAKULTÚRA, 10. pp. 31-43. ISSN 1215-5233
|
| Kapcsolat: |
