Ugrás a tartalomhoz

 

A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig

  • Metaadatok
Tartalom: http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/...
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published




Type = Article
Cím:
A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig
Létrehozó:
Csapó, Benő
Molnár, Gyöngyvér
R. Tóth, Krisztina
Kiadó:
Pannon Egyetem : Oktatási és Kulturális Minisztérium Oktatásért Közalapítvány
Dátum:
2008
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
LA History of education / neveléstörténet
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány
Tartalmi leírás:
A tanítás és tanulás kutatásának egyik leggyorsabban fejlődő területe
a mérés-értékelés. A mérések eszközei a pedagógiai tesztek, amelyek a
vizsgált területről skálán kifejezhető, kvantitatív információt
szolgáltatnak. Számos előnyös, mással nem helyettesíthető
tulajdonságuknak köszönhetően a tesztek használata gyorsan terjed,
azonban a széles körű alkalmazás felszínre hozza az egyes tesztelési
technikák korlátait is. A fokozódó igények egyre újabb adatfelvételi és
adatelemzési megoldások kidolgozását vonják maguk után.
A tömeges felmérésre ma alkalmazható legfejlettebb technika az
online adaptív tesztelés.
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Csapó, Benő and Molnár, Gyöngyvér and R. Tóth, Krisztina (2008) A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig. ISKOLAKULTÚRA (3-4). pp. 3-16. ISSN 1215-5233
Kapcsolat: