NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig |
Tartalom: | http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/... |
---|---|
Archívum: | MTA Könyvtár |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Article |
Cím: |
A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig
|
Létrehozó: |
Csapó, Benő
Molnár, Gyöngyvér
R. Tóth, Krisztina
|
Kiadó: |
Pannon Egyetem : Oktatási és Kulturális Minisztérium Oktatásért Közalapítvány
|
Dátum: |
2008
|
Téma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
LA History of education / neveléstörténet
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány
|
Tartalmi leírás: |
A tanítás és tanulás kutatásának egyik leggyorsabban fejlődő területe
a mérés-értékelés. A mérések eszközei a pedagógiai tesztek, amelyek a vizsgált területről skálán kifejezhető, kvantitatív információt szolgáltatnak. Számos előnyös, mással nem helyettesíthető tulajdonságuknak köszönhetően a tesztek használata gyorsan terjed, azonban a széles körű alkalmazás felszínre hozza az egyes tesztelési technikák korlátait is. A fokozódó igények egyre újabb adatfelvételi és adatelemzési megoldások kidolgozását vonják maguk után. A tömeges felmérésre ma alkalmazható legfejlettebb technika az online adaptív tesztelés. |
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Csapó, Benő and Molnár, Gyöngyvér and R. Tóth, Krisztina (2008) A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig. ISKOLAKULTÚRA (3-4). pp. 3-16. ISSN 1215-5233
|
Kapcsolat: |