Ugrás a tartalomhoz

 

Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján

  • Metaadatok
Tartalom: http://www.magyarpedagogia.hu/?pid=10&nid=2001_3
Archívum: MTA Könyvtár
Gyűjtemény: Status = Published


Type = Article
Cím:
Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján
Létrehozó:
Csapó, Benő
Kiadó:
SZTE BTK
Dátum:
2001
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Csapó, Benő (2001) Az induktív gondolkodás fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján. MAGYAR PEDAGÓGIA (3). pp. 373-391. ISSN 0025-0260
Kapcsolat: