Ugrás a tartalomhoz

Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára

  • Metaadatok
Tartalom: http://mek.oszk.hu/04900/04976
Archívum: Magyar Elektronikus Könyvtár
Gyűjtemény: Számítástechnika, hálózatok
Közgazdaságtan, gazdaság
Cím:
Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára
alcím: Online marketing szakdolgozat
egységesített cím: Elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára
Létrehozó:
Varga Attila
Dátum:
beszerezve: 0000-00-00
Téma:
Marketing, public relations
ebanking
Pénzügy, bankügy
bank
E-üzlet
elektronikus szolgáltatás
Üzleti alkalmazások
Tartalmi leírás:
megjegyzés: Másolásvédett.
Nyelv:
magyar
Típus:
szakdolgozat
Text (DCMIType)
Formátum:
application/pdf (IMT)
Azonosító:
példányazononosító: MEK-04976
urn:nbn:hu-7509 (URI)
Forrás:
Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára / Varga Attila$Budapest : Budapesti Corvinus Egyetem, 2007
Kapcsolat:
Jóföldi Endre: Elektronikus bankszolgáltatások (http://mek.oszk.hu/01200/01223/)
Bank.lap (http://bank.lap.hu/)
Keszy-Harmath Zoltánné: A fizetési kártya üzletág Magyarországon (http://mek.oszk.hu/01500/01561/)
Pénzinformatikai konferenciák (http://itm.bme.hu/DesktopDefault.aspx?tabid=264)
Vághelyi Ádám: A magyarországi elektronikus giro rendszer bemutatása az OTP Bank Rt-n keresztül (http://mek.oszk.hu/01500/01563/)