NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára |
Tartalom: | http://mek.oszk.hu/04900/04976 |
---|---|
Archívum: | Magyar Elektronikus Könyvtár |
Gyűjtemény: |
Számítástechnika, hálózatok
Közgazdaságtan, gazdaság |
Cím: |
Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára
alcím:
Online marketing szakdolgozat
egységesített cím:
Elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára
|
Létrehozó: |
Varga Attila
|
Dátum: |
beszerezve:
0000-00-00
|
Téma: |
Marketing, public relations
ebanking
Pénzügy, bankügy
bank
E-üzlet
elektronikus szolgáltatás
Üzleti alkalmazások
|
Tartalmi leírás: |
megjegyzés:
Másolásvédett.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
szakdolgozat
Text
(DCMIType)
|
Formátum: |
application/pdf
(IMT)
|
Azonosító: |
példányazononosító:
MEK-04976
urn:nbn:hu-7509
(URI)
|
Forrás: |
Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára / Varga Attila$Budapest : Budapesti Corvinus Egyetem, 2007
|
Kapcsolat: |
Jóföldi Endre: Elektronikus bankszolgáltatások (http://mek.oszk.hu/01200/01223/)
Bank.lap (http://bank.lap.hu/)
Keszy-Harmath Zoltánné: A fizetési kártya üzletág Magyarországon (http://mek.oszk.hu/01500/01561/)
Pénzinformatikai konferenciák (http://itm.bme.hu/DesktopDefault.aspx?tabid=264)
Vághelyi Ádám: A magyarországi elektronikus giro rendszer bemutatása az OTP Bank Rt-n keresztül (http://mek.oszk.hu/01500/01563/)
|