Ugrás a tartalomhoz

Marketing az Interneten - Internet marketing

  • Metaadatok
Tartalom: http://mek.oszk.hu/01400/01464
Archívum: Magyar Elektronikus Könyvtár
Gyűjtemény: Számítástechnika, hálózatok
Közgazdaságtan, gazdaság
Média, tömegkommunikáció
Cím:
Marketing az Interneten - Internet marketing
alcím: Áttekintés a marketing témájú hálószemekről és Internet szolgáltatásokról
egységesített cím: Marketing az Interneten - Internet marketing
Létrehozó:
Szirtes László
Dátum:
beszerezve: 1997-12-09
Téma:
Marketing, public relations
online marketing
Internet használat
Internet
World-Wide Web (WWW)
hálózati kommunikáció
Reklám, hirdetés
reklám
Tartalmi leírás:
tartalomjegyzék: Tartalom
1. fejezet
Az Internet demográfiája
2. fejezet
A háló és más alapvető fogalmak
3. fejezet
A háló, mint a vállalkozások segítőeszköze
4. fejezet
Információ keresés a hálón
5. fejezet
Az Internet jelenlét tervezése
6. fejezet
Az Internet további kommunikációs csatornái
7. fejezet
Marketing kutatás az Interneten
8. fejezet
Az Internet szerepe a marketing munkában
9. fejezet
Marketing kommunikáció az Interneten
10. fejezet
Az Internet jövője
Kivonat: Összefoglaló
Ezen a hálószemen a szerzőnek a Marketing Management folyóirat
szerkesztőségének felkérésére írt cikkének szövege található meg. A cikk három
részből áll.
Az első rész (első 5 fejezet) az Internet használat alapfogalmait,
üzleti lehetőségeit, a az információ keresés és az internet jelenlét tervezés
alapfogalmait tekinti át.
A második rész (6.-8. fejezet) az Internet kommunikációs csatornáival,
azok jellemzőivel és alkalmazásukkal a marketing munkában, részletesebben a
marketing kutatásban és a marketing management-ben foglalkozik.
A harmadik rész (9. és 10. fejezet) tárgya az Internet alkalmazása
a marketing kommunikációs-, reklám munkában, és a fejlődési irányok áttekintése.
A cikk - és így tartalmának az Interneten való megjelentetésének
is - célja a marketing szakemberek Interneten való elindulásának segítése, különös
hangsúlyt adva a az áttekintő tájékozódásnak.
Azok a döntően angol nyelvű hálószemek, amelyek az Olvasó munkájában
is fontosak lehetnek a következő oldalakon hiperhivatkozásként színesen jelennek
meg. Ezekre a szövegrészekre kattintva a "hivatkozott" hálószemek
közvetlenül elérhetők.
A cikksorozat első része a Marketing Management 1997. novemberi
számában, további részei a következő számokban jelennek meg.
A cikkel kapcsolatos kérdéseket a szerzőnek a szirtes.mc@metalcarbon.hu
vagy a szirtes@mail.matav.hu E-levél címen lehet feltenni.
megjegyzés: javított változat
Nyelv:
magyar
Típus:
tanulmány(ok)
Text (DCMIType)
Formátum:
text/html (IMT)
Azonosító:
példányazononosító: MEK-01464
urn:nbn:hu-3473 (URI)
Forrás:
Marketing az Interneten - Internet marketing / Szirtes László$In: Marketing & Menedzsment, XXXI. évf. 1997/5. sz.
Kapcsolat:
Dr. Verebics János: Reklámjog az Interneten (http://www.mek.iif.hu/porta/szint/tarsad/jog/netreklm/)
E-business.lap (http://e-business.lap.hu/)
Kósa István: Az Internet, mint új kommunikációs csatorna (http://mek.oszk.hu/01400/01463/)
Marketing az Interneten, Internet a marketingben (http://orso.dfmk.hu/~gomi/internet_marketing/index.html)
Csapó Ida: Egy Internet-szerelem témájú könyv kiadásának marketingterve az online marketingre is figyelemmel (http://mek.oszk.hu/01400/01481/)
Mikulás Gábor: PR az interneten : Javaslatok egy építőipari vállalat honlapjának fejlesztésére (http://www.gmconsulting.hu/inf/cikkek/099/index.htm)