NDA
Bejelentkezés
Kapcsolat
Marketing az Interneten - Internet marketing |
Tartalom: | http://mek.oszk.hu/01400/01464 |
---|---|
Archívum: | Magyar Elektronikus Könyvtár |
Gyűjtemény: |
Számítástechnika, hálózatok
Közgazdaságtan, gazdaság Média, tömegkommunikáció |
Cím: |
Marketing az Interneten - Internet marketing
alcím:
Áttekintés a marketing témájú hálószemekről és Internet szolgáltatásokról
egységesített cím:
Marketing az Interneten - Internet marketing
|
Létrehozó: |
Szirtes László
|
Dátum: |
beszerezve:
1997-12-09
|
Téma: |
Marketing, public relations
online marketing
Internet használat
Internet
World-Wide Web (WWW)
hálózati kommunikáció
Reklám, hirdetés
reklám
|
Tartalmi leírás: |
tartalomjegyzék:
Tartalom
1. fejezet Az Internet demográfiája 2. fejezet A háló és más alapvető fogalmak 3. fejezet A háló, mint a vállalkozások segítőeszköze 4. fejezet Információ keresés a hálón 5. fejezet Az Internet jelenlét tervezése 6. fejezet Az Internet további kommunikációs csatornái 7. fejezet Marketing kutatás az Interneten 8. fejezet Az Internet szerepe a marketing munkában 9. fejezet Marketing kommunikáció az Interneten 10. fejezet Az Internet jövője Kivonat:
Összefoglaló
Ezen a hálószemen a szerzőnek a Marketing Management folyóirat szerkesztőségének felkérésére írt cikkének szövege található meg. A cikk három részből áll. Az első rész (első 5 fejezet) az Internet használat alapfogalmait, üzleti lehetőségeit, a az információ keresés és az internet jelenlét tervezés alapfogalmait tekinti át. A második rész (6.-8. fejezet) az Internet kommunikációs csatornáival, azok jellemzőivel és alkalmazásukkal a marketing munkában, részletesebben a marketing kutatásban és a marketing management-ben foglalkozik. A harmadik rész (9. és 10. fejezet) tárgya az Internet alkalmazása a marketing kommunikációs-, reklám munkában, és a fejlődési irányok áttekintése. A cikk - és így tartalmának az Interneten való megjelentetésének is - célja a marketing szakemberek Interneten való elindulásának segítése, különös hangsúlyt adva a az áttekintő tájékozódásnak. Azok a döntően angol nyelvű hálószemek, amelyek az Olvasó munkájában is fontosak lehetnek a következő oldalakon hiperhivatkozásként színesen jelennek meg. Ezekre a szövegrészekre kattintva a "hivatkozott" hálószemek közvetlenül elérhetők. A cikksorozat első része a Marketing Management 1997. novemberi számában, további részei a következő számokban jelennek meg. A cikkel kapcsolatos kérdéseket a szerzőnek a szirtes.mc@metalcarbon.hu vagy a szirtes@mail.matav.hu E-levél címen lehet feltenni. megjegyzés:
javított változat
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
tanulmány(ok)
Text
(DCMIType)
|
Formátum: |
text/html
(IMT)
|
Azonosító: |
példányazononosító:
MEK-01464
urn:nbn:hu-3473
(URI)
|
Forrás: |
Marketing az Interneten - Internet marketing / Szirtes László$In: Marketing & Menedzsment, XXXI. évf. 1997/5. sz.
|
Kapcsolat: |
Dr. Verebics János: Reklámjog az Interneten (http://www.mek.iif.hu/porta/szint/tarsad/jog/netreklm/)
E-business.lap (http://e-business.lap.hu/)
Kósa István: Az Internet, mint új kommunikációs csatorna (http://mek.oszk.hu/01400/01463/)
Marketing az Interneten, Internet a marketingben (http://orso.dfmk.hu/~gomi/internet_marketing/index.html)
Csapó Ida: Egy Internet-szerelem témájú könyv kiadásának marketingterve az online marketingre is figyelemmel (http://mek.oszk.hu/01400/01481/)
Mikulás Gábor: PR az interneten : Javaslatok egy építőipari vállalat honlapjának fejlesztésére (http://www.gmconsulting.hu/inf/cikkek/099/index.htm)
|